Ha Esther, Anne en Judith,
Bedankt voor jullie reacties. Van de ene kant vervelend dat jullie dit herkennen, maar van de andere kant sterkt het mij en geeft het mij moed om door te gaan omdat ik weet dat ik niet de enige ben. Esther, ik ben blij om te horen dat het over kan gaan. Anna, ik voel met je mee en voel me samen met jou ellendig. Gedeelde smart is halve smart! Jeetje, als ik lees wat jij allemaal hebt gedaan het weekend.....je bent wel een bikkel zeg! Hopelijk gaat het morgen wat beter met ons

En wat betreft 'Herstel en Balans', daar denk ik wel steeds over na. Maar ja, dan gaat het een week weer beter en dan verdwijnt dat weer naar de achtergrond. Ik ga wel 2 keer per week naar de sportschool en noem het nu 'bewegen' want 'sporten' klinkt nog te overdreven voor mijn gevoel. Je hebt gelijk Judith, dat je gewoon door moet gaan met leven. Ondanks het feit dat ik ook vandaag weer zo moe was, ben ik vanochtend toch naar de sportschool gegaan. Verder de dag was ik geen stuiver meer waard, maar ik heb wel 'bewogen'.
Ik geef wel toe aan mijn vermoeidheid, want eerlijk gezegd kan ik niet anders...m'n ogen vallen gewoon dicht (zelfs als ik sta)
Het vervelende gevolg is nu weer wel dat mijn ogen nu niet dicht willen vallen.
Ga toch maar een poging doen, want ik wil hoe dan ook morgenochtend even naar het werk.
Groetjes