|
Dag allemaal,
Eerder liet ik jullie al weten dat Nelleke de draad weer heeft ogepakt en een positieve verwachting heeft van de toekomst. Als Forum-lid merk ik dat ik niet meer iedere dag kijk of er nieuwe berichten zijn. Wij, Nelleke en ik, hebben veel steun ondervonden van de lotgenoten van Nelleke. Vooral de bemoediging van vrouwen die alles achter de rug hadden deden ons erg goed. Ook is/was het forum de plek waar je angst en verdriet kunt delen. Nu minder actief zijn op het forum is eigenlijk niet goed. Immers er komen steeds nieuwe leden en gasten die op het internet zoeken naar berichten van lotgenoten. Vooral hoopgevende!
Nelleke is nog wel zwak. Rust nemen is een must. Maar ook weer een rondje lopen; ook weer flinke eetlust; ook weer bezoek ontvangen. Nog 2 chemo's en dan rekent zij op het bericht 'schoon'! Dat we maandag weer bloedprikken in de agenda hebben staan en ons voorbereiden op de volgende chemo (daarna nog maar (!!!) één, geeft zeker zoveel positieve kracht als die rot chemo uit haar lichaam wegneemt.
Jullie ook heel veel sterkte en 'ga er voor'! SO FAR, SO GOOD.
Robbert
|